مرجع اطلاعات پارچه

اطلاعاتی جامع در مورد انواع پارچه و صنعت مد

مرجع اطلاعات پارچه

اطلاعاتی جامع در مورد انواع پارچه و صنعت مد

  • ۰
  • ۰

لینن پارچه ای است که 100% از پنبه تشکیل شده است. در واقع، یک نخ پنبه ای که به منظور ایجاد بافت خاصی مورد استفاده قرار می گیرد. درحالیکه دنیم به طور گسترده در دوخت شلوار مورد استفاده قرار می گیرد می توان از آن برای دوخت سایر لباس ها مثل لباس سرهمی، ژاکت، کفش، و حتی پیرآهن نیز استفاده کرد.

دنیم ایندیگو (indigo) یک نمونه رایج دنیم است، که در آن تار رنگ می شود ولی پود به رنگ خود که همان سفید است باقی می ماند. لینن معمولاً دارای تناژهای مختلف رنگ آبی است ولی امروزه می توانید انواع مختلف رنگ ها،لیننکی، رنگ های تند و پاستیلی، را در شلوارهای دنیم ببینید. با لینن دنیم به عنوان لینن شلوار موارد زیر را تجربه خواهید کرد.

  1. گزینه های مختلفی برای ست کردن خواهید داشت: از آنجائیکه شلوارهای دنیم دهها سال است که توسط مردم استفاده می شود، گزینه های مختلفی برای انتخاب خواهید داشت.  استایل های خیابانی، لیننی، و غیره همه توسط دنیم پوشش داده می شود.
  2. تنوع خواهید داشت: نکته مثبتی که در مورد شلوارهای دنیم وجود دارد این است که تنوع مختلفی دارند. می توانید شلوار گشاد و یا تنگ، پاره و یا ساده، فاق بلند و یا کوتاه انتخاب کنید.
  3. همیشه خوش تیپ خواهید بود: شلوارهای دنیم در هر موقعیتی مناسب خواهند بود. تا زمانیکه استایل مناسبی انتخاب کرده باشید، همیشه با شلوار دنیم خوش استایل خواهید بود.

لینن چیست؟

لینن یکی از قدیمی ترین پارچه ها می باشد. برعکس دنیم، پارچه لینن از الیاف لینن تشکیل شده و تحت فرآیندهای متعددی قرار می گیرد تا بتوان از آن در تولید لباس استفاده کرد. این فرآیند با قطع کردن و یا کندن الیاف کتان شروع می شود. سپس، دانه ها و بقایای گیاه از الیاف جدا می شوند. هر کدام از مراحل جداسازی دارای روش خاص خود است. پس از  جمع آوری الیاف، به شکل نخ تابیده می شوند و می توان از آن برای لینن استفاده کرد. به جزء کاربردهایی که این نوع از پارچه در تولید لباس دارد می توان از آن در تولید کالای خواب استفاده کرد. استفاده از پارچه لینن به عنوان پارچه مناسب شلوار تجربه موارد زیر را به شما می دهد:

  1. بدون زحمت استایل شیکی خواهید داشت: اگر برای داشتن ظاهر شیک مشکل داشته اید، شلوارهای لینن می تواند پاسخی برای شما باشد. به این دلیل که شعار این نوع از شلوارها این است که تنها چیزی که برای کامل شدن استایل شیک خود نیاز دارید یک بلوز و کفش است.
  2. حرکت راحت: برعکس شلوارهای دنیم، شلواری لینن حرکت شما را محدود نمی کنند، این شوارها از متریال نرم تهیه شده اند و به شما اجازه حرکت راحت می دهند. شلوارهای لینن می توانند جزء جدایی ناپذیر لباس های ضروری در سفر و خرید باشند.
  3. می توانید استایل رسمی داشته باشید: تعداد زیادی از افراد فکر می کنند که شلوارهای لینن فقط در تابستان مناسب هستند، و در موقعیت های رسمی کاربردی ندارند. این پیش داوری اشتباه است. در حقیقت، می توانید شلوار لینن خود را در محل کار و جلسه کاری خود نیز بپوشید. فقط باید شلوار لینن سفید را به همراه تاپ سفید گشاد، کت و کفش بلند ست کنید.

پارچه مناسب شلوار - لینن یا دنیم

دنیم و لینن متفاوت هستند. اولی احساس زیبایی کلاسیکی به شما می دهد در صورتی که با پوشیدن دومی احساس راحتی بیشتری خواهید داشت. اما با اینکه این دو پارچه متفاوت هستند، شباهت هایی نیز بین آنها وجود دارد. هر دو این پارچه ها در مناسبت های مختلف کاربرد دارند. می توانید شلوار دنیم و لینن را در محل کار، دورهمی های دوستانه، و یا در میهمانی های عروسی و سایر مراسم رسمی بپوشید. تنها نکته ای که وجود دارد این است که باید تناسب را در لباس پوشیدن رعایت کنید. باید مطمئن شوید که لباس ها یکدیگر را تکمیل می کنند.

هر دو شلوار دنیم و لینن زیبا هستند. دنیم همواره یک انتخاب کلاسیک بوده است اما پوشیدن شلوار لینن نیز گزینه خوبی برای معرفی خود می باشد. در هر حال، تا وقتی که لباسی را نپوشید نخواهید دانست که برای شما مناسب است یا نه. صرف نظر از اینکه پارچه لینن و یا دنیم را به عنوان پارچه مناسب شلوار انتخاب کرده باشید، در نظر داشته باشید که متفاوت بودن خود را حفظ کنید. این راحت ترین راه متفاوت بودن از دیگران است. در مورد لباسی که می پوشید مطمئن باشید که با پوشیدن آن احساس راحتی داشته باشید. این مورد را بخاطر زیبایی قربانی نکنید.

لینن مناسب شلوار :

فروشگاه اینترنتی شهرپارچه، انواع پارچه لینن را در طرح ها و رنگ های متفاوت ارائه می نماید.تنوع بالای پارچه لینن در شهرپارچه به شما حق انتخاب بالایی می دهد. هدف شهر پارچه از فروش پارچه به صورت آنلاین ساده سازی روند خرید و همچنین فراهم کردن انتحاب دقیق تر برای مشتری است

  • ۹۸/۱۰/۰۲
  • شهر پارچه

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی